Saturday, June 19, 2010

hahahahahahahahaa


assalamualaikum..
hehe

today is sunday...
bangun pagi je..teros cek enset..erm..oke..
:)

pagi2 lagi..dah on9..melayan kebosanan kan..nak buat apa lagi..
tu je lah..


pastu...makan...
erm..miss my parent lah..ari ni ari bapa...but my dad..tiada kt sini la pulak..laen je rasa..
xpa2..ari tu b4 dorg pegi...memang dah celebrate..

esok isnin...bermula lah tugas ku dirumah ni..erm..ready kah aku??
harap2 la dorg ni xbuat hal..em...
aku malas nak tensen2 lagi...marah2...cukup lah dulu aku berperangai macam tu...
dulu memang salu nak marah..payah nak control perasaan...tapi macam mana tah..after balik dari utm masa 1st sem dulu...aku dah dapat ubah perangai aku sket2..padahal aku pon plek..napa leh jadi macam tu...tapi..hepy la kn..
:)

tett2..
eh mesej lah..
erm cambez je mesej ni..
hehee
hepy2
:)

hopefully dapat lah aku melaksanakan tugas aku tu nanti...dengan jayanya hehe
2minggu???sekejap je tuh..boleh punya..kan arek..
:)



No comments: