Monday, June 14, 2010

i'll be waiting...

assalamualaikum....
ehem...


memang aku xsuka...tapi napa...erm..mybe sebab dia tiada masa untuk aku...urm..bukan tiada actually...tapi kurang masa untuk aku..yeah!tu perkataan yang lebih sesuai..kan..

1st2 tu...memang agak payah nak terima lar..erm..tah napa..
mybe sebab dah salu sama2 kan...

1st day.....
mula2 ada..pastu stop...pastu ada balik..tapi tu pon jap je...petang ada..then stop jugak..
malam ada..lama la jugak..but...stop tetiba..
hurm..
sabar je la....

xtau apa yang berlaku malam tu. *jeng3*...sehingga esoknya..mudy semacam..ditambah lagi dengan cuaca yang gelap je..
haa..amek ko arek!!!
down giler2....

but petang tu dah oke..mybe sebab aku pon asek teringat dia kot..huhu

dia???
siapa kah..?
ehem...xpatut2..kan..*lupa kan ek, pembacaku sekalian..*

but masuk ari ke3..
yesza!!!
aku dah oke..n aku dah paham...n aku dah xmudy...
xkan nak salahkan orang tu je...x adil la kan..janji dapat buzz sekejap pon..jadi lah..

:)

thanz syg.... (^^,)

malam ni nak stay up untuk tengok italy..tapi dapat ke..
macam dah kena marah je ni..
agagaga

p/s:: soe lah...tapi saya memang seorang yang degil..hehe :P


sekarang dah kul 1 lebih..k..,sket lagi..bertahan la wahai cik arinah..
lagipon..dia still ada kan..


demi bola sanggup je stay up..hal2 ibadah??
fikir2kn lah..
hehe

wasalam.





No comments: