Sunday, August 8, 2010

for aloooooong time... :D

Assalamualaikum.....
halo2!!


erm..agak lama x meng'update'...
sobs..hehe


oke..ari ni AHAD!
sukam da abes!!
yeay!!
hehe.suka sangat...tp ada gak yang aku xsuka...*kalah dgn orang tu!**wekkkk


fuhh..balik tu..memang sangat penat..wa cakap lu..nak kayuh basikal pon..xlarat daaa...
tapi apa nak wat kan..


balik tu..erm..banyak benda nak pke..report..kuiz...studi..erm..ada benda spoil lak time tu..*salah aku*..
then petang tu...sobs..'hujan' jekkk
makkkkk
=(


memang down seyh...n masa tu..aku xda sapa2!!
sobs..
then i called him...
i need u..sangat2..
sobs....sobs...sobs...




dan malam ni....huh..
soe la yer...saya emo2 tadi...
skunk x dah...skunk dah ok!!
thanz...




p/s::

~banyak benda dah tejadi b4 ni..tapi xdapat nak share koz i sangat bz n xda masa nak update blog..sowi..

~skunk sukam dah abes!so aku rasa...starting today..aku leh fokus kat studi..mybe/??
studi la doe...pemalas tol!!
hehe....*sindir diri sendiri tu*
hek2..

~to him...
thanz 4 everything dear...
thanz sebab ada utk saya...
thanz sebab sentiasa sabar dengan perangai saya..
thanz sebab salu jadi driver saya..hihi
thanz sebab bagi saya hadia kasut tu..*dah lama da hehe*
thanz sebab supot saya ari ni n semalam..
thanz balutkan tangan saya..DR.H...hehe
thanz sebab teman saya bukak posa aritu..
thanz sebab benarkan saya dok kat keta tu..walaupon saya basah n kotor..*eeuuwww*hehe
thanz sebab maen badminton dengan saya..
thanz sebab caring..
thanz sebab bawak saya pegi tengok maen bola aritu..walaupon kalah..hehe
thanz sebab dah abes edit vedio tu..*xpasal haha*
thanz sebab studi malam ni..hehe..sok ajar saya yer..

thanz....so much!!
nti saya belanja erk...hehe



~kalau xbz..aku akan update lagi!!hehe


~miz my family...sobs..

~orange??hehe


------the best thing about me....is you..<3 ---------------


No comments: