Saturday, August 14, 2010

my love~

aSSAlamualaikum~
hye all.....




ari ni ari ahad...yup....skunk ni bulan ramadhan...
erm baru nak masok 5 ari kot posA...WAA xterasa doe..hehe
aku pom posa gak~


today~
nak story pasal cinta aku..keh2..

jiwang giler...


aku ada dia...yup..him..
luv him..really luv him..
semalam..bukak posa sama2..dengan dorang nona sekali..
memang makanan lambat sampai..koz kitaorang lambat datang~
cian tengok dia...dah la posa..makanan lak sampai lambat..
biar lambat..nasib la ada gak makanan tu kan..
=)


pastu..kitaorang spend masa jap..yela..semakin ari..semakin bz..
test lg bakal menjelma..studi x abes2 lagi..
macam yang dia cakap...nak score...kena score test 1..
yup..n yes i noe my dear...tapi...sobs..xpaham~
wuwuwu



anyway...aku try gak la..huhu
asal la aku saket pala ja ni..dari semalam..sakit tempat yang sama..
sebab jarang pakai spek kot~
padan muka!
hehe
aku dah pakai pom..still saket lagi...ngek~
ermm


tu je lah~


p/s::


~saya hepy...spend masa dengan kamu semalam..bez kan??
~jangan lupa studi ye..
~score test 1 ni
~sayang kamu sangat2
~hanya kamu tau..ingat tu..
~miz u...
http://www.youtube.com/watch?v=Plkq0sd-n54
~tengok la link tu..


sayonara~
<3 u~

No comments: