Friday, October 8, 2010

yes..im looking from the outside..

aSSAlamualaikum...

hye suma..erm..agak lama la x update blog ni..hehe..soe ye..
bukan apa..keadaan sekarang sangat bz n aku lg suka on9 fb daripada blogging..lgipon mna ada idea nak update..walaupun banyak benda terjadi sebelum2 ni..hm...


ari ni ari jumaat..yea...petang tadi baru lepas test device..erm..entah la jawapan aku betol ke x tuh..tapi aku dah try de bez tadi..ni pon atas sokongan dia..my half piece hehe..

tapi...dia lak..erm..blank masa jawab tadi..but i hope..sumanya ok je nt..
b4 ni..ada test gak..test signal..pergh..wa cakap lu...
wa xdapat jawab dengan baek benda tu...hurm...
dah tu salah wat lak solan last...
adeyh..down giler..markah test 1 dah teruk...test 2 pon teruk...sampai aku bole tpke yang aku akan repeat subjek ni..REPEAT??no...no....

aku dah siap kena marah lagi sebab pke sampai camtu sekali...hurm..apa je aku buat masa test tu..aku pon xtau...dorg laen leh je jawab..apasal la aku ni..hurm..dah2...benda lepas..apa yang kita leh wat lagi kan..tapi serius...pas aku rasa down giler2 tu...dia ada..untuk bagi semangat kat aku balik..kredit to him..tu pon pas berapa kali dia jumpa aku..spend masa dengan aku..n after that..aku dah ok..


pas je test signal aritu..malam tu aku terus studi device sikit..aku xnak la..device jadi macam signal...sebab retest aku pon TERUK SANGAT!! huhu..so i hope..test 2 ni better la..harap2..amin..(tu pon kalau aku xsilap jawab tadi aish)

thanz dear...my bf n bff




erm..mybe pasni..aku akan usaha lebih seket untuk test..sebab before ni usaha aku xd sangat..asek sambil lewa ja..bagus la tu..baek ko xyah studi..buang duit makbapak ja..ingat tu arek..hm...


huh..tutup citer pasal test...malam ni nk esok..adalah masa untuk merehatkan otak..adess..apa nak wat..weekend ni SANGAT sunyi! koz clasmate suma g sedili...dia lak bz..hurm..
kena plan leklok ni hehe..malam ni je lonely semacam..sok lagi xtau la..adoi..

sebab tu la datangnya idea nak update blog ni...tapi tnet pulak macam *&%$#%^&..adess..
sabar je la..

agaknya sampai sini je la..nanti got free time,nak update lagi..heee..

P/s::
~hehe..sangat bosan..nasib ada dia...

~mencari2 idea..nak wat apa esok..adess..

~dah belajar sket2 pasal tangkap gambar hehe

  <3 to him..

half piece..

~thanz...sebab owez support me..  :)
~jangan tensen2 pasal test tadi..everything will be fine dear~
~nak jalan kat tasik lagi..hehe
~im hepy with u...
~thanz sebab banya bagi saya tunjuk ajar..
~sayang dia sangat2..
~time now: 1.43 a.m.

salam~
:)



No comments: