Friday, March 11, 2011

2R..Risau...Rindu.

Assalamualaikum...halu..
uhuk..mood agak sedey sekang..agak lama aku x update blog ni..y??erm..bz lah~
test tiap minggu...dgn program dinner lagi..aduh..


apa2 pon..aku nk update..sebab aku nak cakap apa yang ada kt dalam ati aku ni..
1 week..almost 1 week..appis aku pegi jepun...
selama tu..juz 3 ari aku ym n chat dgn dia..mesej..kdg2 je..sebab rm2 per sms..dia lah kena cas..aku x...n malam ni..aku nak sangat chat dengan dia..nak sangat..aku rindu..
:'(
sepanjang minggu ni..setiap malam mesti nanges..teruk kan..
petang tadi aku dapat mesej dari dia..dia minta topup..dia kata tolong topup banyak2..sebab dia nak mesej aku..dia nak bgtau sumtin..aku pun tpupkn lah..
then...dapt mesej dia...


-nak balik.ada gempa bumi.tsunami-
(actually ni mesej yg dah dpendekkn)
aduh..tekejut aku baca..
then aku suh dia jaga diri..banyak doa..
solat..
 then mesej dr jepun sampai lagi..
-sok flight delay kot-


aduh..sedey aku..aku nak jumpa dia cepat!!aku nak g jomheboh dengan dia..aku nak buat banyak benda dengan dia..macam salu :(
wak....
dah arek..jangan nanges..appis xsuka ko nanges..ko xnak buat dia risau kan..
11.00 pm(jumaat)
aku mesej dia..
-wak..0n9 plez,nak tengok dia-
11.10pm(jumaat)


-wak..on9..on9-


tapi mesej tu xsampai pun..uhuk..
aku dah xtau nak cakap macam mana..aku dah risau...sangat..
wak..tadi masa orang pegi teman tim makan kat payung..orang ingat kita makan kat sana..
wak..malam ni orang xmakan..soe..orang xda selera..tim bagi orang makan kopok pon..orang makan sikit je..teros tim cakap..'alah..dia xda pape tu..selamat je'..
pas dengar camtu..orang rasa macam nak nanges je..
mata dah berair..tapi orang dapat tahan...


wak..
balik la cepat...
orang nak studi sama2 dengan dia..kita studi numet eh..untuk retest dia..


wak...
balik la cepat..
orang nak ngadu banyak benda kat dia..orang kan suka mnyusahkn dia..ehek :')


wak..
balik la cepat..
orang nak sangat makan nasi lemak dengan dia...
nasi lemak telur mata keras kt kedai tmn.u tu..ehek..


wak..
balik la cepat..
orang rindu nak dengar suara dia..
nak tengok muka dia
nak tengok dia senyum..
nak tengok dia majuk..\nak tengok dia marah..




wak...
balik la cepat..
orang xsabar nak majuk2 dengan dia..
nak gado2 dengan dia..
nak paksa dia makan banyak..
dia kan vakum orang.. :')


wak..
balik la cepat...
orang xsabar nak jenjalan dengan dia..
bukan kita nak g danga ke ahad ni..
orang nak sangat.....:')


wak...
balik la cepat..
orang xsabar nak mesej2 dengan dia..macam salu..
nak gayut2 dengan dia..


wak...
balik la cepat..
orang nak sangat tengok muvi dengan dia..
kita tengok citer merongmahawangsa nakkk??
:')


wak..
balik la cepat...
orang risau sangat kat sini..orang rindu sangat...
i really2 need u..
orang xda semangat ni..
balik la wak..
balik la..
balik la..
orang tunggu..
:'(


orang teringin nak wat suma tu..
nak...


thanx to ira..n all my friends..jom doa reramai..supaya dorg selamat kt jepun tu...
balik la esok dengan selamat..
i luv u..wak.
:')

No comments: