Saturday, April 2, 2011

bla..and bla..

salam~


hye all..adui..sakit kepala..sakit dia laen macam..tapi xsakit sangat..uhuhu..
erm..lapar..tapi xsangat..lost my appetite..so sad rite? :)


status fesbuk : : :TERASA: : :
yup..hm..tah la..xpenah rasa terasa sangat macam sekang ni..tah..perangai aku ni dah senget agaknya..jiwa dah xkental..apa nak jadi lah..seriusly..tapi aku salah gak..tah..then..aku try nak ignore perasaan tu..xnak lah merajuk kan..thats y aku dok potpet depan blog ni..penat doe..kalau asek gado..asek merajuk..ada masalah..kang yang penat pujuk..mereka gak..hmm..after stop mesej..aku try baca novel..ingat masa baca novel tu..pikiran pon pegi kat jalan chereta novel..tengok2..xjugakkkk...dok siap bole flash back lagi plan aku yang xjadi tuh[sampai leh terasa tahan gaban]..ingat punya ingat..ternanges pulak..sekali xpa..ni...erm..no komen lah..asal aku xkental dah ni...adeh..ni punya pasal layan cintancintun punya pasal lah ni..jangan layan sangat lah aku ni..kang telebih mengada2 pulak..tu je lah pesanan aku..ni lah akibatnya kalau dah telebey dilayan hahaha..


btw..petang tadi..aku g tengok open handball kat k9..urm..agak power lah dorg maen..pergh..dak2 form 1 pon comel2 je maen haha..abes turn dorang maen..dorang g tempat aku and member aku..g salam..siap ciom tangan..tekejut kami..haha..btw..nice..hehe


thats all~
salam..

2 comments:

zie_ira said...

ehee~~positif2,,:D,,

nah amik ira nye selera makan,,selera makan ade,,tp xleyh mngunyah pon xbest gak,,hoh,,>.<!

arek said...

hehehe..dah amek dah selera mkn ira..jeng2~jom megi!! =='