Tuesday, April 20, 2010

bBq KElas ku...hehe


salam.....
yay2!!
hoho!
hihi!
huahua!!
ok...agak xbtol da...urm..pada 19/4 yg lalu...[adey..ayat karangan la pulak]..kos aku da abes final exam!!argh...thanx God..nasib la da abes seksa bagi sem 2 ni??dah ke..projek ap cer pulak..???
tu yang kita xtau..
=p
hoho...
after exam..aku terus g lab pcb..continue protel la kata kan..tapi..xsiap2 jugak..adesh..
dah la..malas nak cakap pasal protel..sakit jiwa aku..even buat benda tu sangat la enjoy...sangat2 haha...

malam tu pulak..dak2 kelas aku buat bbq party!!yay!
sempena last exam kot..mybe??party start 7.45p.m...kata shah ejat la..so kami pon datang la..itu pon sebab poji a.k.a apiz amek dak2 peMPuan..kalau x????jalan kaki ler jawabnyer..
kami tuggu dak2 laki sampai..ada lar dalam sejam jugak..agak kronik la perut ktorg tunggu mamat2 see2 ni...hampeh kul8 lebih baru sampai...dorang sampai je..suma teros makan....yummy2!!
hehe...after makan..kami maen game..hoho

antara senarai game2 tersebut ialah.....
1.BUaya bIAwak....[ilham pami]
2.game Angin bERTiup ke araH mana??[ilHAm pami jugak kot]
3.PIsang goreng??goreng pisang?? haha [ilham faris]
4.sesi berucap...[tapi aku x ucap pom..malas hue2]

memang masa maen game tu...bez giler lah..semua dak2 kelas ni sporting..and kitaorg suma memang enjoy..siap2 aku pon terkena denda dow..gara2 game angin tu lar.. argh!!malu seyh...hoho
before bersurai malam tu..kitaorg amek gambar agi..sebab memang xda lar pic sekelas..eventhough malam tu dak laki cina xdatang...and ain wif anwar pon xda..[walaupan dak laki suka camtu]huhu...tapi dorang tetap kawan sekelas kitaorang..

bila balik...dak pempuan yang laen antar dulu..so aku..ika..kak pah..atin . solehah jalan kaki..bertemankan sood..leh..faris and pacik kat belakang kitaorg..serta bertemankan kamerA poji HOHo...so apalagi????
begambar ah kitaorg..puas2 kot..hehe
bila lagi kan..aku pon balik awal 21hb april..[actually tulis post ni masa aku kat airpot kk...tunggu flight ke lahad datu] *wink...

1see2!!!kita memang happening malam tu!!!yay!
\hopefully after ni..teros la hapening erk..aku pon salu gak becakap kat kelas tu..mybe la..
=p

memang best n 4thumbs up tok malam tu [temasok jari kaki sekali yer...hehek]
im gonna miz u all babe..laqma kot cuti..
mybe masa cuti ni..aku jarang update blog..yela..tenet xlaju sangat kat umah..kat restoran memang laju ah..Superb gituu..
hehe..happy oliday all...yatta!
(~o ̄▽ ̄)~o
daa...
salam.

No comments: