Friday, April 16, 2010

berdating dgn ika yg teettt!!!heHE.. ^^v


salam...ahha...aku agak fenin sekarang..koz aku lom tido biarpon da pukul6.++ pagi..aaaa~~~high2..hoho
ari rabu [14hb kot]..aku kuar outing dgn ika,,hehe c senghal.lalala~
ktorg go out dalam pukul11..kuar je dari kolej...bas baru je meninggalkan kami..ouh..demz!!>setelah tungu punya tuggu,..akhirnya ada la juga bas kul11.30 tue..after tu pulak kena tuggu bas depan padang kawad..ada lar jugak dalam sejam...adoi..banyaknya dugaan nak kuar ni...adess...cam xbesa pulak..
finally bas ada..so kami pom begerak la menaiki bas yang usang tu hoho

sampai je kt sp a.k.a skudai prade..port pertama ktorang is BOWLING hoho..aku da lama xmaen boling sampai cara pegang boling pom aku da lupa..memalukan betoi la haha..

after bowling..survey2 wayang lak..waw..jom tengok..CLAsh Of The Titans..pergh!!ensem juga hero tu..memang bez even jalan cerita sedikit sebanyak [banyak actually] khurafatnya haha..bak kata kawan aku..'tengok sekadar hiburan je'...sapa la tu ek...

bowlin sudey...wayang sudey..now its time to SHOPPIN pulak...ala...tapi aku xshopin pom..aku juz window shopin hoho...besa la..orang da Po##I ni...sobs2..
ika je lelebey shopin..orang baru nak belanja duet pT la kata kan haha...
banyak gak dia beli..hehe..nasib aku save..kalau x......abes ah..

jalan2...survey2..jalan2 lagi..survey2 lagi..ttba aku sampai kat satu kedai ni..n aku ternampak 1 sweater..WAW!cOmEy giler sweater tu...waaaaa I LIKE!!!cepat2 aku tengok harga..argh!79.9+++...kalau lar harga dia cuma 7.99++ xpa gak..aku bole beli..ni....nasib duet Pt aku da abes..apa lar nasib badan...
mmg aku nak sangat benda tu...nampaknya nex sem je la baru bole dapat...kalau benda tu masih ada lah..hopefully...(◡‿◡✿)

dah penat pusing2...kaki pom aku rasa nak tetanggal dah..argh...nasib la nak release tensen punya pasal...kalau x...x aku kuar joli2 buang duit ni hehe

dah...xtau nk cakap apa dah...sampai sini je la kot...daaa....salam..
.....................................arene.....................................

No comments: