Sunday, April 11, 2010

long way to go....(◡‿◡✿)


salam...
oraits...ari ni aku baru jer abes paper digit..fuh!watsup???
aku relax giler jawab paper tu..tah la..tatau sama ada paper tu senang or aku je sorang perasan paper tu senang...[bajet ja.,macam aku jawab suma solan haha]
aku xtau nak buat apa lagi..juz wait n c..hows my result..
ehek =.=!

tu chereta pagi..petang pulak aku jadi stalker..huahuahua
stalker mender???
aku dengan perasaan rajinnyer pegi tengok blog2 orang [blog oke..bukan blok]
huhu..
tengok2...stalker2...best jugak keja ni..yela kan..aku bole dapat sedikit ilham daripada blog2 dorang tu..urm..tapi aku xda la nak copy paste or copy cut..copy cat@kopi kapal api ke..or watever la..haha

dah aku bosan+boring tahap cipan time tu..lagi2 bila dia x mesej aku..so xdek keja..jadi stalker la pulak..adoyai!
haha..
arek2...lalala~

No comments: