Saturday, April 10, 2010

ct already done..tomorrow..digit??arrgghh..(✖╭╮✖)



salam...
erm oke..today i just finish my ct paper a.k.a [̲̲̅̅c̲̲̅̅i̲̲̅̅r̲̲̅̅c̲̲̅̅u̲̲̅̅i̲̲̅̅t̲̲̅̅ ̲̲̅̅t̲̲̅̅h̲̲̅̅e̲̲̅̅o̲̲̅̅r̲̲̅̅y̲̲̅̅]...pergh..ni kira paper paling killer lar dis sem..eventhough juz 3credit hour..[padahal memang paper aku mostly 3jam kredit hua3]

biarpun aku rasa aku macam dah studi tp asal aku still ada problem nak jawab paper tu..so sekarang bukan salah aku..sebab paper tu memang tricky giler2 ah..haha
aku no idea la sebab aku target nak dapat b- paper ni..urm maybe aku boleh dapat???
tu yang kita xpasti haha

yang penting aku xnak repeat la..bukan senang nak repeat2 ni..harap2 x..


------------[̲̅a̲̅][̲̅m̲̅][̲̅i̲̅][̲̅n̲̅]---------------

oke malam ni aku sungguh malas nak studi..hm tapi xboleh camtu..kena studi gak..dah la markah digit kuiz aku suma rendah2..mana nak bejaya ni..sobs..

ingat arek..belajar..jauh2 pegi ke johor ni..jangan enjoy jer..ingat makbapa tu..sobs..

[̲̅i̲̅] [̲̅w̲̅][̲̅i̲̅][̲̅l̲̅][̲̅l̲̅]... (¬_¬) huhuk

aku xtau la whether aku dapat jawab ke x esok ni..mapa dorang suma cakap digit tu senang??napa otak aku xbole befikir untuk subjek tu??
dem!!!
><

macam mana nak jadi engineer ni..adey..
wahai sahabat2 ku..bantu la arek ni..bagi aku sedikit semangat..

gudluck 2moro...fighting!!!!!

No comments: