Wednesday, April 7, 2010

mereka tetap kawan saya....sampai bila-bila...


masih dalam proses......tetapi apa???
huhu...ramai yang kata...sahabat tu sangat penting...tapi ramai ke yang tau bahawa berkawan tu sangat susah....actually sama susah dengan bekapel...hehe...aku dah rasa..dah pergi jauh2 untuk studi ni..memang mengajarku banyak perkara..terutamanya dalam hal2 seperti ini..

kehidupan seperti ini telah mengajarku untuk menjadi lebih tabah...sabar...dan aku lebih pakar untuk memendam perasaan.heh....itu la aku...dari dulu hingga sekarang..sikap tu masih susah ku buang..

masalah demi masalah menimpa aku..tapi kita kena cool..berdasarkan pengalaman aku telah belajar 1 lagi perkara..bila kita start close dengan someone...kita akan kehilangan yang lain..tapi...kenapa kita nak biarkan benda ni terjadi..even kita boleh ubah pon masalah ni...juz think bout it!


aku try untuk ubah diri aku...untuk menjadi lebih baik..tetapi dalam masa yang sama..aku rasa aku selalu disakiti..how come??
sabar dan terus sabar...itu yang penting...

No comments: