Tuesday, April 13, 2010

sömëtïmës ï wännä ġïvë üp


hurm...dari semalam lagi [12 april] aku da down...ari ni [13 april] aku rasa macam masa depan aku sedikit demi sedikit menampakkan jalur2 kegelapan..arrgghh!!

benda yang jadi kat aku pada 12april....ikuti ceritanya.....jeng2..

bangun pagi..kira2 kul10 lebih..pastu g mandi..eh..lapar lak..so pergi la bilik cik tim [bukan nama sebenar]..and bekata..'eh ika..jom makan..lapar la..aku bru bangun nie'..tetiba cik tim menyampuk..'result titas dah kuar'..sambil membaca wall post yang dipost ole shah ejat..
aku mereply...'huh??kuar suda??patot aku bukak aims semalam xdapat2..adoi'...dengan rasa exctednya aku melihat post tersebut..xbole jadi ni..aku kena balik bilik..cek sekarang jugak!!huh..

sampai dibilik..aku dengan pantasnya sepantas super sonic teros membukak laptop aku yang banyak virus tuu..
jeng2..connect berok band..adey lambat lak loading ney....tunggu dan tunggu..tadaaa!!!
da dapat connect.. cepat2 g bukak
tup2...adey..pasal result aku ni dapat camni???sobs2...'
xseperti yang aku expect..uwargh...(╥_╥)
...........................speechless.........................

peristiwa yang berlaku kat aku pada 13april...

hoho...setelah dikecewakan oleh titas..aku pom agak2 nak studi d.e btol2..sampai sanggup tido kul 4pagi..banyak xcover punya pasal...huho..
so bertempatkan DSI ynag sejukz..aku pom mengambil exam paper d.e...
'OKE..U CAN START NOw'..ketua pengawas memberi arahan..aku pom dengan pembukaan al-fatihah aku menyelak paper soklan tesebut..belek page pertama..oke bole jawab...page kedua.variation parameter??ok da revise malam tadi..selak lagi..convolution?no hal..lagi selak..fourier?ada idea da..last page..wave???!!
--blur jap...oke yang ni xyah jawab hoho---
lepas belek membelek..aku pom start jawab..solan 1(a)da dapat setel..tapi apsal bila aku masuk nilai macam laen je..1(b)..pergh..bernoulli??aku xstudi!!!argh..tinggal dulu..masok soalan 2..oke..blur jap..xdapat integrate lak..masuk 2b..haa..application..NO IDEA AT ALL!!!!
hmm..next questin..sama ja...~~~~
abes lar..3jam pom xabes wat solan tu..
asal aku bole blur???!!!abes2...DE aku #$#@#$%???
after exam tadi..memang aku giler2 down..tp aku cover suma tu dengan keceriaan aku..xkan nak bagi dorang nampak an..aku tengok kawan aku sorang..happy giler!argh..jeles aku..><

aku xtau nak cakap apa lagi..repeat??aku tamo...xnak..no!!....no!!...no...!!!

p/s::eventhough aku tau hint untuk paper tu..tapi aku xstudi suma..wave pon aku xsentuh??adoi..bagus arekz........

No comments: