Tuesday, May 25, 2010

pHoTogRaPhy





allop...hoho...ari yang sama agi...ni update bekosh aku dapAT ILham...ditambah agi dengan kebohsanan yang melampau...wawa...

k fine...now we start k...erm...picture???photography...waw! macam best je kan tengok pic yang cantik2..aku semakin pelik wa...sebab semakin ramai ni membe2 aku yang minat snap pic...siap ramai2 agi g beli kamera...lagi2 dee naintee...yang aku asa harga dia dah turun sekang...kot la...aku cakap je pon...padahal aku xtau pom...wawa...agak senghal an..
;p


tengok dorang asek amek pic...asek pegang kamera...kadang2 ada jugak la rasa terjeles kan...wawa...-ada pulak perkataan macam tu an---aku ni...ada2 je idea nak merosakkan bahasa...well...thats me...
=)


haha...tapi rasa terjeles tu dapat dkurang kan kot...sebab aku ni xberbakat pom dalam hal2 macam ni...evnthough aku ada rasa minat sikit terhadap benda2 macam ni...*apa yang aku melalut ni..hehe

ni la penyakit kalau terover bosan ni...akak g keja..aku g on9...nak buat apap lagi kat sini...nasib sok dah balik...well...setelah beberapa ari meninggalkan rumah kan..
hopefully tomorrow....everything will be fine..
:)

sayonara...

p/s::pic ni...daripada kawan aku..lawa la jugak.. ;)

No comments: