Friday, May 28, 2010

i`m home...again.... wink*


salam...n mownink all...hehe

sekarang aku kat umah..dah 2 ari kot aku balik dari sandakan...well...agak heppy juga la coz...sejak balik ni aku asek relaks je..and it was good 4 me...like it! :)

hehe...suka je dia...opkosh la..ari2 leh bangun lambat then terus g bekfast...without doing anything tu...waaa...agak bahagia idop saya...

ari ni ari sabtu...then tomorrow ahad..ingat nak g bekelah dengan membe2..tapi tah jADI ke x nak pegi ni...sorang dah macam xjadi pegi..ala...harap2 jadi la...koz dah lama sangat nak mandi pantai ni...bila lagi ada masa kan...cant wait 4 that!!!!

by the way...xsabar jugak esok coz dapat tengok adi yang ensem..hehe...sayang adi!!!!
agak bosan kat umah ni...nampaknya aku kena plan banyak benda lagi..sementara kawan2 aku still cuti..hek2...tu jer lah... :)

-------------------------arek.ina-------------------------------

No comments: