Sunday, June 27, 2010

argh....miz...apalah!


aSSalamualaikum..
hmm

argh...sedey la..ari ni..ari isnin..
tadi dia kol...tapi..after tu..asal aku macam sedey sangat..
:(


ala..leks ah..sok da abes kot..
sabar..

keja aku ari2..bukak fb..then surfing2..
pastu menjalankan tour melihat gambar2 dia..
hhmm..tu je la caranya..untuk melepaskan kesedihan..
huk2..
sedey la sangat,...padahal rindu giler2 nak mampos..
haha
*nak cover daripada terbuat ayat jiwang*
wink!
hehek..
=P
wahai anda yang berada disana...saya sangat memerlukan anda!


sangat2 k..nanti dah balik..anda pasti bz lagi..dan saya..pasti akan menunggu anda lagi..tapi..saya xkisah la kot..*asal ada kot??*....sebabnya saya xsure lagi..apa yang bakal berlaku nanti..tapi..*again* saya x akan memeningkan kepala anda untuk memujuk saya..sebab,..saya rasa...saya akan ok kot..*kot again*...hehe
itu lah saya...sentiasa xsure..sebab tu..anda selalu dengar saya cakap 'tah'..'em'..'xtau'..tapi..bagi saya..menerima anda dalam hidup saya..adalah salah satu perkara yang saya sangat pasti..sebab tu saya sanggup menunggu anda..
(^^,)

saya haraap..anda menjaga diri anda disana ya...
hehe

p/s::to sapa2 yang membaca..suka ati saya nak tulis apa..tis is my blog..not yours!
haha

No comments: