Tuesday, June 29, 2010

kisah malam itu..

assalaMualaikum..
huk2..

yesza...kisah malam itu...malam apa??
malam semalam la bah,,
hehe


malam selasa...jiwa aku sakitt....sangat...tah napa..mybe sebab penat kot..and aku dah xtahan..
everyday camni...pagi bangun awal...then balik..ada hal lak..
malam lak..pergh..kena stay sampai kul12!!!
then esoknya bangun awal..kul6 cmtu..a
argh...sapa nak tahan doe...
:'(

malam tu..memang aku penat...giler...sangat..after tu..memang aku down...moody...sory k...


malam tu...aku mesej dia..*siapa??*
1st..xtau nak cakap..but dia kata..
bagitau la...mybe dia leh tenangkan aku..
then..aku story..

perasaan aku..erm..tatau nak cakap la malam tu..
jarang giler aku rasa camtu..
mix..marah..sedey..tensen..suma lah!

rasa...nak tahan je..sebab aku dah pke..aku bole handle..tapi..rupanya..x..
finally..ternangis...

and thanz God..koz after tu..aku rasa..ok sket..n aku dapat tido..
dengan tenang...


p/s::to u..my dear...thanx sangat2..sebab ada pada malam tu..
even anda bz..but..i noe..itu bukan kehendak anda..

atleast..on tat nite..anda ada..bila saya..perlukan anda..sangat2..
thats my boy..
:)


esoknya..erm..sumanya..dah kembali normal..
amin.......

No comments: