Wednesday, June 9, 2010

hmmm...teruknya... :(


oke...ari ni.9hb...actually da masok 10hb coz sekarang dah kul1 lebih...and aku xtido lagi..y??

hmm...malam ni...memang rasa besalah..untuk kali yang ke2 ok...
tapi sebab apa..tah la..aku rasa diri aku ni teruk giler..pasal benda macam tu pon...hurm...
sedey sangat..
soe wak..

:(

hm...again...aku rasa macam tu...aku benci sangat2 perasaan tu tau..tapi..nak wat macam mana..perasaan tu datang sendiri..tah la..
aku xnak jadi macam ni...but 4 tonite..its ok..becoz 1st time...i mean...1st time aku jeles...sampai macam tu..but aku tau..aku bole buat benda yang lebih teruk after tis..
tapi aku xnak benda tu jadi...at de same time..aku xleh halang benda tu terjadi....
aku pecaya kat dia..
tapi mybe belom cukup kot..
hurm...
soe again..
:(

No comments: