Sunday, July 4, 2010

mungkin....saya seorang yang....?

assaLamualaikum..
hai...

erm..mungkin saya seorang yang tamak...mungkin??tamak...tapi xda kaitan dengan duit k..tidak sama sekali..
tamak maksud aku...aku nak suma..aku nak dia ada..bila dia xboleh ada....n aku xsalahkan dia..arghh..
huh..apsal lah ari ni..aku rasa aku oke..
em...terasa nak update blog ni..koz i want U to noe...apa yang ada dalam fikiran aku time ni.. :)

aku actually..rasa besalah..aku rasa aku yang xpaham dia...hurm..aku tau..dia bz..aku try untuk paham..sebab benda tu xsusah pun..*i think so*..tapi masalahnya...1 je....masalah besar la kot..i owez miz him..do noe y.. 


aku xnak..yang dia pke..aku xley paham keadaan dia..nanti lama2....dia..fed up lak..penat koz asek nak jaga ati aku...

pasal hal tadi..aku marah sket jek...n aku xbemaksud pon nak buat dia risau..aku rasa diri aku macam..teruk..sebab...kesian dia..dah la penat..pastu..aku lak buat hal..tapi..apsal lah mood aku ni sengal betol..asek nak mudy jek..bengong lah..
><"

kalau boleh..aku nak..dia sentiasa ada..tapi aku tau..benda tu macam mustahil je..dia bz..n aku kena paham..aku salu..tunggu dia..alah..benda ni..bukan lama pon..jap je tu..ileks suda beb..

ada 1 benda penting...yang anda perlu tahu....
erm...payah nak cakap..huhu..
tapi xbermaksud yang orang nak berahsia dengan dia k..juz text me aft u read tis..k
:)

ada nak cakap lagi..tapi..nanti je la edit post ni balik..

p/s::suka baca mesej tu..banyak kali baca pon..xkan jemu..really luv it!!
     i trust u dear..sebab tu orang xmarah sangat..really miss u!!

orang tunggu dia k..
:)

p/s(again)::soe pasal tadi...




                                                          *i mean it*
                                                        

No comments: