Monday, July 5, 2010

erm...huh?

Assalamualaikum...


hye..time2 camni..memang best nak update blog...huahua..(area1 kul4-5ptg)..lagi2 skunk ni ujan..pergh..cambez jek tito..wawa


nak tulis pasal apa ek..arini..xdek benda spesel pon tejadi kat hidop aku..*mybe??*
huhu..arini sangat penat...actually xpenat sangat pon..erm..now..tinggal 4 ari lagi..aku leyh stay kat umah..b4 balek utm terchentaa...


aaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAA...terasa macam malas sangat nak balik utm..yela..sebab kena start belajar balik kan..dan2 cuti 2bulan ni..tangan pon semakin payah nak pegang pen..asek pegang penyapu jek kt rumah ni hahaha


tapi...actually ada gak rasa excited nak balik utm..erm..napa nak excited??haha
aku jek yang tau napa..
heee


ari ni..baju 2pasang dah siap..huhu..nak bawak balik utm nt..beg xkuar2 lagi..tah dah behabuk kat atas almari tu..




adoi..malasnya nak kemas..sapa nak tolong aku???
wak...help me.......
='(


xsabar nak jumpa....bilik baru..bukan jumpa orang k..heheee
p/s:soe.. :)


aku plan..nak kemas2 arini..tapi memandangkan aku xlarat...nampaknya sok je la aku packg...*mybe*
hehe..xtau lagi lah...malas sangat ni..somebody...plez!!...bagi aku semangat tok balik ke utm.. :D


if malam ni ada masa..mybe nak update lagi......tapi tah..macam no idea..hehe




p/s::setiap post..mesti ada sesuatu untuk dia...
yang ni..spesel sket..hehe




Thinking Of You
© By Krista Farley 
Im lying in bed,
With nothing to do,
Except just lay there,
Thinking of you,

I'm sitting at my desk,
With nothing to do,
Except just sit there,
Thinking of you,

You are my 
love,
That much is true..


*take care*





No comments: