Saturday, July 17, 2010

pecaya atau tidak.....hehe

assalamualaikum..ahha....
pewittt.....(ngorat jap)haha

p/s::my advice...jangan baca..kalau anda cepat rasa meluat..ok?
(tapi mesti tertanya2 kan?)


halu to sapa2 yang baca my blog ni..
oulrite..malam ni..nak tulis pasal apa ek...


erm..arini(sabtu)...wa bangun lambat wooo...haha..
asal bangun lambat??erm..sebab tido lambat lah..aku tido kul3pagi camtu..
erk..
apa ja yang aku wat semalam.aa...semalam ada meeting lah..meeting tengah malam..urgent lak tuh!
nak wat macam mana kan...abes meeting lak dekat2 kul2 dah..
=P


huahaha..apa nak wat..kena lah berkorban seket kan...korban lah sangat..


pagi tadi..bangun..mandi..then g makan kat k9..erm..dia dah makan ke??
=)


pastu balik bilik..then...tido balik!!
wuahahaha..gila!aku bajet tamo tido dah..tapi asal bole telelap lak..adesh..
=.="
(nona punya gara2 lah ni...)


oke..actually ari ni sangat bosan!...n sangat sunyi....(dia xdek......sobs)
but i noe...dia buat apa..i noe..dia kat mana...i noe...i noe...i noe....
=(


*bongok punya arek...*hukhuk..
no sedey2 la beb...




malam..aku on9..then try i kuiz..pasal paul tu..after tu..paul predict pasal aku..the ans is...
"ur partner is cheating  u!"
aft baca..huh??
bodo punya paul!
ahahaha....
sampai ati dia cakap cmtu....well...memang aku xpuas ati dengan paul lah...
aku xpenah terpeke camtu...koz....i trust him...


napa aku pecayakan dia..okeyh...
ada banyak sebab k...


~1st...erm..sebab aku sayang dia...
~2nd...hmm..sebab aku sayang dia..
~3rd...em..sebab aku sayang dia!!
      *hahaa...*

~sebab aku tau..dia xkan buat macam tu..(buat masa ni la..)
~sebab...kalau aku start pke bukan2..dia akan yakinkan aku..dia salu bagi sebab2 yang munasabah..n like to hear that..
~sebab...kepercayaan tu..sumtin yang sangat important..sangat2!so...aku mesti pecayakan dia...dan dia..kena pecayakan aku...okeyh?? ^^v
~sebab...dia different...laen sangat bagi aku..special...tah la...(wak..tharu x?? haha)
~sebab....i noe..he luv me...juz me..juz me...(jiwang x..haha...)
~sebab..dia salu cuba ada untuk aku..biarpon dia xleh salu ada buat masa ni..erm..orang bz lah katakan..mengalahkan menteri..haha...
~sebab dia salu tenangkan aku..kalau aku susah ati ke apa...
~sebab dia salu sabar...dengar suma benda yang aku nak share..koz aku ni..memang suka sangat mengadu!
hehe..soe la yer...
~sebab....banyak lagi kot...n aku xnak lah tulis suma..nanti ada lak orang meluat baca kan..haha
wek2!!  =P




haha..so to paul..soe too say..koz ramalan u..i xnak pecaya..even 1%!!wekz!
padahal benda tu memang mengarut pon...
but thanz also to paul..koz..kalau x sebab benda tu..aku xkan dapat pke sebab2 kat atas tu..(nak tulis pon..kena carik idea kan..)..so..aku sedar sket2..*actually banyak gak*..pasal suma ni..heee


p/s::
~huhu...penat gak mengupdate ni...hehe


~to him..teharu x baca post ni??hakhak...hopefully aft baca...xda lah rasa penat sangat k..  ^^


~semalam..banyak benda saya cakap sorang..saja ja,,koz dia dah tido...tapi apa yang saya cakap??..jeng3...rugi xdengar tau...hehe
=P


~saya akan tunggu...every single moment k....


~jaga diri...n dun worry bout me..saya xkan layan mesej tu lagi...anything 4 our relationship okeyh..


~trust me..~


~xdapat nak uplod lak pic cumey tu..menci!
nk tengok...bukak link ni ye...




http://images.search.yahoo.com/images/view?back=http://images.search.yahoo.com/search/images%3Fp%3Di%2Bmiss%2Byou%26fr%3Dsfp%26fr2%3Dxpl&w=500&h=375&imgurl=farm4.static.flickr.com/3429/3701053779_fc944b23c3.jpg&rurl=http://www.flickr.com/photos/laura_amour/3701053779/&size=95k&name=I+miss+everythin...&p=i+miss+you&oid=e5014e6f4eca7b62&fr2=xpl&spell_query=i-miss+you&fusr=ivory.butter...&no=15&tt=321316&sigr=11krbnhue&sigi=11mltvker&sigb=128u4jq1o#FCar=e5014e6f4eca7b62




(bole ke x....xtau la....)..hehe...


tata~

No comments: