Friday, July 16, 2010

aSSalamualaikum...
halu...halu..hikhik..
:D


okeyh!!ari ni..aku kuar outing..erm dengan tim..ika..nona..n syafiq..huhu..
agak bez outing ari ni..tah napa..aku rasa macam epy jek..mungkin sebab lama dah x outing sama2 dengan dorg kot..memang pon..


penat gak berjalan2...1st2 aku n ika plan nak tengok wayang..tapi xjadi la doe...sebab kami nak kena g angsana lak..koz teman cik tim..membeli..ehem2..haha...


ari ni...aku rasa..duit aku xda lah kuar banyak...adalah dalam 100++ ja..n aku dapat beli banyak barang..haaa
tu la aku..beli barang murah..janji stylo..hehe(konon lah)..
erm..tengah jalan2 kat sp..masa nak carik beg..tim roger aku...
"arek2!!aku nampak dah"...sambil tim membelek2 sweater tu..tapi dia belek kaler pink...
aku roger balik.."bukan tu lah tim..kaler cream2 tu"..haa...apakah?
kan dulu masa aku n ika kuar date(ada post dolu2 tu...)...aku ada ternampak sweater..yang bole tahan comel...padahal memang comel sangat2!!!haha


biarpon sekarang duet pt dah masok..erm..tapi asal aku macam kokot semacam nak beli??haha
mungkin x berbaloi...tunggu lah beberapa minggu lagi..nanti aku beli lah!(yeke)..
apa susah...minta pinjaman ler dari parent..hahahaha
baek punya...


2je lah..sangat penat ni..saja nak update sementara menunggu orang ni..skunk dah pukul11.33mlm oke..mana dia??
erm..sabau lah...


sok cuti gak..so leh tido awal malam ni..wuahahaha


=)


tata~


p/s::fuh..ari ni dah membazir...so tepaksa tunggu 2minggu lagi baru dapat membazir balik haha


~wak...cepat2...saya dah tunggu lama ni..kata nak gayut kat pokok malam ni..huhu...asal lama sangat doe!


~mungkin bagi dia..bulan ni..adalah bulan yang sangat memenatkan..sabar eh...
=)

No comments: