Wednesday, July 7, 2010

saya sangat suka...hehe

Assalamualaikum....
hye2... ^^
hehe...asal aku macam epy jek ni...*actually x pon*
erm..now nak update...idea ni..aku dapat..petang semalam lagi..juz aku xlarat + xcukup masa nak update..huahua..


last post saya semalam..sesiapa yang baca..jangan terasa k..,kalau dah terasa...there's nothing i can do...selaen mintak maaf...soe2..ampunkan patik..hehe


okeh!
idea 4 today is....saya sangat suka...tapi suka apa??haa...
saya sangat suka mesej dia...dia tu siapa??
saya lagi suka nak rasiakan...siapa dia tu...
;)


yup..saya sangat suka mesej dia...dalam sehari..mesti saya akan mesej dia..xkisah lah saya majuk ke..marah ke..mudy ke..yang pasti saya akan mesej dia..*kalau anda perasan lah*
walaupun dia bz macam mana pon..saya akan mesej dia..sebab saya xbz huahua...
saya happy..jika dapat mesej dari dia..even setiap mesej yang saya bagi..ada jugak yang dia xreply..but its oke...walaupun sumtime saya geram kalau tejadi camtu..hehe..


tapi skunk..dia xmesej saya...sebab saya tau dia bz..tapi..saya tetap asek cek tepon saya..n yes!memang ada mesej..tapi bukan dari dia...dari fesbuk..sobs..sedey saya.. =(


tapi xkisah lah..sebab saya tau..nanti dia akan mesej saya..tapi kalau dia xmesej...saya yang akan mesej dia!heee


saya xtau apa yang dia rasa..mybe dia akan pke..saya ni asek menyebok je..asek nak mesej2 dia..saya xkisah..sebab saya ada hak nak wat macam tu..hehe..am i rite dear??


kalau saya tengah bosan2..saya suka baca balik mesej2 dari dia..xdinafikan..banyak jugak mesej dari dia..yang saya simpan..sebab mesej tu..suma sweet2..luv it!
inbox saya..suma penuh dengan nama dia jek..xda nama orang laen..sebab saya hanya mesej dengan dia je..
inbox kat fb pon..mostly nama n picture dia ..sebab saya yang salu antar mesej..n dia pon salu mesej saya..suma mesej2 tu..saya rasa macam xnak padam jek..tapi tepaksa padam la kan kalau dah dalam phone tu..
haa...see?betapa beharganya anda pada saya..hehe*saja nak buat ayat camtu*


saya xpenah bosan nak mesej dia..dari dulu.,b4 rapat dengan dia lagi..everytime i got mesej from him..saya happy je..biarpon mesej tu..xda yang spesel pon..tapi tu dulu...but skunk..suma mesej dari dia..memang best..walaupun dia rasa benda tu xda lah best mana..tapi saya suka!!heee...sejak saya bersama dengan dia..pekataan yang salu ada..ialah...miz u...sayang dia..need u ...and i luv to read it..tapi..jangan lah...dia xmesej saya lagi..nanti saya mesti sedey..heee....


saya dah penat nak citer2 ni..juz nak anda tau..saya memang suka mesej dia...sebab saya suka dia..*malu*
hehe..


p/s::ini untuk dia..my chubby..heee...*miss u*
:)
*xda motif k*


ni pon..xdek motif tau!!
=P

No comments: