Saturday, July 10, 2010

utm dah!!! :D







aSSAlamualaikum....
hallow!! ^ ^


erm..aku dah kat utm ni...actually semalam lagi aku dah sampai...haha..tapi bilik baru 67% aku siap kemas..ni suma gara2 stor ah ni!!bukak lambat...tutup awal...apadaaaa...sok pon sama..tah macam mana aku nak amek barang ni..erm..
rum8 ku...bole kah ko tolong rum8 ko yang comeyh ni???ahahaha
bole la...plez....esok(11.7)..mybe aku nak kuar..huhu...


eh...sok 11.7 erk??
haha..aku dah tua ke??nooooooooooooo!!!!!!!!!
=P


ala..malas nak cter...tu kes esok lah..
ari ni(sabtu...10.7)...aku bangun...awal la jugak...erm..pas bangun..aku g tolet then g pejabat..amek kunci..
haha
baru amek kunci yer???semalam aku numpang bilik ika sat...adoi..sejuk giler semalam...selimut pon xdek..ciannya arek...suma dalam stor lah!!bongok...hehehek..


pas masuk bilik..pergh..ok..wangi giler!!(nak aku uplod pic bilik ke)..hee
banyak siot habukz2...adoi...sorang2 ku membersihkannya...rum8 ku..napa ko balik lambat doe..sobs..


kemas barang seket2...baju sket2...pastu g mandi..dah plan..nak shopin dengan ika tadi...n pika gak..hehe
belanja2...shopin2...adalah dalam 200++ terbang..pergh...nasib Pt dah masuk!..kalau x...abes ah....green mata aku..huhu


pas balik shopin..huh..ingat nak amek barang kat stor..tapi...tutop!hampeh tol.....sedey aku...
tapi sedey jap jek...koz petang tu..erm..heee...g meeting jap...jap ke??meeting malam ni lagi kejap kot..ahaha
tapi xkisah laa...yeke??aah...sure...
*asal aku cakap sendiri2 ni..hehe*


tapi aku agak..erm..camana nak cakap erk..aku dah tersakit kan ati kawan aku lah malam ni..erm sori bro..aku xsengaja..n aku xbermaksud pon nak wat camtu..so sorry k..
serius..aku xpenah tpke pon..benda ni leh jadi tau...sori lah...


aku dah sakit pala malam.ni...lagi2 nak tengok bola jap g...weh ubat..asal ko xbekesan huh?!
aku makan 10bijik baru tau...*macam berani*..hee


k la..tu je tuk post kali ni...


p/s::erm..update ni pon..atas pemintaan ramai..haha...rmai la sangat...sorang je kot..


p/s(special)::makan ubat...nurse pon sakit ni..hik2..
sya dah kat utm..anda jaga diri baek2 kat sana tau..
ingat saya salu..sebab saya sentiasa ingat anda...
:)
 p/s(to my fren...z.)..so sorry....kita kawan kan...

No comments: