Saturday, July 10, 2010

detik2 awal 20 tahun aku....

aSSAlamualaikum...
erm...


now..1.46pagi..oredi sejam empat puluh enam minit aku dah jadi sweet twenty!
argh...bez ke??


ahahaha
malam ni..tah la...
dah before kul12 tadi..aku ada buat salah dengan sumone...kawan aku lah..erm..aku xbeniat la..
sangat...sooooorrrriiiii laaa weh...
bukan aku xnak bagitau..tapi...aku xtpke doe...sori2...huhu


beberapa minit nak kol12...aku kuar g kafe k9...erm..jumpa kawan aku yang sengal..haha
en.muZakir...and hakeem mohamad.....ahahaha...
detik2 1st sweet twenty aku..aku bersama dorang dua ni lah...*bukan dengan dia*..huhu
11.59..tet..tet..phone aku ringing..erm..fuh..1st befday wish...from who??
rasia..*bukan dia gak*..
then..betubi2 phone aku ditembak..asek bunyik jek...then aku senyum sorang2...thanz to sesape yang wish!!
(tim..ko lom wish!!!)
akeem..and muza..asek plek jek..tengok aku senyum..pastu muza belek2 phone dia..tah dia tengok apa tah..
tetiba dia cakap kat aku..'aih..befday ko la siot!!'...hahaha..aku senyum jek..akeem pon nyampok..'ala..ko xtau ke..incoming event lah..aku memang dah tau da'...(padahal akem pon xtau..hush senghal!hahaha)
tapi xpa...common thing rite??heee


dok lepak dengan dorang...sampai kul1 la jugak..dorang share..belikan aku air..aku xtau nak minum apa..teh ais la jawabnya..*teh ais lagi??*


payah kot nak abeskan air tu..naek kembong perut aku..hak2..tapi aku habiskan gak..dengan semangat...koz akem janji..nak belikan aku coki2.kalau aku dapat abeskan...so abes lah air itu!!...cian lak kn..dah adiah dari dorang...tu la adiah 2nd aku..thanz muza n akeemmm hee..(1st adiah dari loop..kereta kot!pic je lah..huhu)..thanz loop....
:)


pas lepak dengan dorang..erm..aku pon join dorang g beli barang2 kat Azah..hmm choki2 punya pasal ler...tapi dengan syarat..dorang kena antar aku balik!!
haha


xpasal2 lak aku kena jadi konsultant tok dorang...muza punya pasal la nih..hihi..
tape2..aku pon rela jek...
memang best..lepak denagan dorang..gelak jek..sebab dorang senghal!haha
and...aku lupa pasal masalah before tu...and..aku buat2 lupa...pasal sum1 tu..mana wish dia??
i noe u bz..its ok...


memang lambat gak lah aku balik bilik...tapi..oke lah...rum8 aku pon tinggalkan aku..dia g tido bilik orang laen..aku sorang lah malam ni...tapi xpe..
what a lonely nite...
=(


tu je lah..n mybe..sok..aku update lagi...untuk detik2 terakhir besday aku yang ke20..hehe
see yah!!


p/s::kredit too muzakir...and hakeem mohd..
thaz 4 de lawak2 nite 2nite..hehe
per aku merepek ni..
 k la..


p/s::nothing 2 u my dear...

No comments: