Thursday, December 16, 2010

abassshhtaa!!

assalamualaikum...
hallo all~~


huhu..ari ni ari khamis...well...aku n adek beradek aku berposa ari ni..my sis cakap..banyak fadhilat kalau posa ari ni..hehe..aku search2 kat i luv islam...then dapat tau la pasal fadhilat posa masa 10 muharam ni ataupun dikenali sebagai hari Asyura..




Puasa. Niat- sahaja aku berpuasa esok hari sunat Hari Asyura kerana Allah Taala. Fadhilat-diberi pahala 1000 kali haji, 1000 kali umrah, dan 1000 kali syahid dan diharamkannya daripada neraka.


waa ..untungnya..huhu
janji kita ikhlas masa nak wat ibadah....


fuhh...bukak posa ari ni agak best gak la...dapat makan ni....


-tomyam
-ketam masak kari(biarpon aku xtau nak makan ketam haha)
-sayur
-telur dadar hehe


agak kenyang gak la...and aku xlarat nakjalan skang hahaha
besssttt wooo...alhamdulillah~~
:)
too much hehe




thats all...salam~


p/s:iluvu

No comments: