Wednesday, December 22, 2010

story2~~~johny~~~



Assalamualaikum...


hallo2~~
^ ^


tengah dok lepak2 depan tv..tetiba aku ternampak johny~~hehe


johny sebenarnya seekor kucing..hehe..
kakak aku beli masa umur dia berapa bulan tah..harga johny masa tu..errmmm rm500 kot..
padahal kecik ja...tapi..agak comey la hehe


hehe


huhu..masa tu dia xnampak comel sangat...hehe..1st time aku tengok pic dia..agak tekejut la...sebab xpenah nampak kucing kaler camni wuahahaha
starting aku tengok...suara ati ku bekata..."napa x comel ni""hahaha
tapi aku tarik balik apa yang aku cakap...sebab...tengok la pic johny yang laen~~~






johny ni juz makan ayam...ikan...whiskas...
ayam and ikan tu mesti kena masak bagus2..kalau x,xnak la..dia makan..huhu
payah tol la jaga dia..hehe
.
tapi skg johny da makin malas...huhu
sangat..n sekang dia tgh nak mengawan..tapi xda awek haha~~

comeyl sangat hehe..
tu saja utk pengenalan johny hhehe~~


wasalam~

p/s:iluvu

No comments: