Wednesday, December 22, 2010

apa ni..arek2~

Assalamualaikum w.b.t~


hm..hallo..soe agak lama x update blog..
walaupun cuti tapi tah..macam malas nak update :P


hurm....pepagi bangun..tengok fb...cek2..ok..ada lagi..jeles agi...
aku terpke gak...aku da cakap aku da jeles..tapi napa xda yang berubah...
hm..pke2..aku agak teruk gak..aku balik2 pke pasal tu..
xkan aku nak halang dia daripada bekawan kan..tah..aku yang xpaham kot..
aku malas dah nak cakap yang aku jeles..m kan..ybe nt dia da besa kot aku jeles..


aku rasa aku patot sebokkan diri...supaya aku x pke suma tu..
huhu


aku bukan xpecayakan dia...yes aku pecaya sangat..tah napa..jeles lagi..
tapi saya memang kuat jeles..n its not easy for me to change it..


dah baca 1 blog..n blogger tu cakap camni...

 Ramai orang yang mempunyai perasaan & masalah cemburu suka menyalahkan orang lain. Mereka kerap mencari kesalahan orang lain & mahu pihak yang satu lagi mengubah sikap tetapi dalam masa yang sama tidak melihat kesalahan sendiri. Terima hakikat bahawa kita manusia sebenarnya tidak sempurna.
(baca kat sini utk lebih lanjut)


hurm...betol gak tu kan..aku pon x perfect..n apa hak aku nak control dengan sapa dia bekawan..dengan sapa dia nak epy...patotnya kalau dia epy bekawan dengan mereka..kita kena sapot gak..
n u know wat...ko pun bole wat camtu arek..leh bekawan dengan sapa2..janji ada limit :)


dah la..mereka kan.adik beradik..terima la... 
thats all...peace..
^ ^


salam~


pless leave ur comment.. :)



No comments: