Thursday, December 9, 2010

hm...cukupla..

Bismillahirahmanirahim...


Assalamualaikum....
hye suma...fuh..lama x update..koz agak malas..n aku giler2 save masa..sebab exam..ni pon aku update blog sebab...hm..aku nk tulis apa yang aku rasa..




entah la..aku macam xtau nak kata apa yang aku rasa skunk ni..sakit ati kah??
argghhh
hussshhhhhh
ilek and plezzzz cool down..


mggu last kat utm....
ari isnin dimana sok ada paper math..
malam tu..aku dah ready2 nak g study dgn bff aku..appis..
well setiap ari memang kami studi sama sejak studi week start..
aku xtau la kalau ada sapa2 yang xsuka kan..tapi apa aku kisah..
hm..malam tu..aku xtau la apa masalah..
benda macam tu pon nak serabut sangat..padahal leh je setel esoknya..
kalau ikotkn ati aku ni..memang malas aku nak sebok2 malam tu..biarpon aku include dlm problem tu..
dak2 laen xpulak dia bising..hmm..
apa yang xkena pon aku xtau sampai dia cakap aku macam tu sekali..maybe bagi dia tu benda besa..
tapi perasaan orang laen apa dia tau?
agak nak bersabar..huh..aku pon ada limit gak..
asek nak ikot cakap dia ja masalah la bro!!
maybe salah aku jugak sebab salu diamkan diri..aku juz malas nak besar2kan..
so aku lagi suka diam..hmm..
malas nak cakap apa la..diam2 lagi bagus kan..so..kalau terasa tu..sori la..
mybe start sekang aku nak try jadi dak heartless..
aku penat la..jaga ati orang laen..tacing2 la..
nilai sahabat tu...hm payah nak jmpa..n mybe juga payah nak hidup dengan orang laen kn..
ini la hidup..apa2 pun kena terima jugak...
tabah la wahai hati...be strong..
lama lagi ko kat sana..chill~~
:)



p/s:i luv u,..
n i'm here 4 u..
:)

No comments: