Friday, December 10, 2010

tag from ira huhu

BISMILLAH...
Assalamualaikum...
halo2~~~
addoi..ikotkan ati memang malas nak update..hehe..tapi dah d tag ole miss ira..so kena la wat kan :)


25  random things fact or goal bout me..huhu
now check it out ya~~


~lebih dikenali sebagai arek..
~saya orang sabah..hehe
~giler online(tu memang fact hehe)
~adik beradik saya suma pempuan..
~addict minyak cap kapak huhu
~seorang yg kurus..tah bila leh gemuk hehe
~nampak cool tapi actually saya senang nanges huhu
~saya pon senang majuk gak..haha
~seorang yg kuat jeles..jaga2 tau hehe



i love......
1st:my self



2nd:my family~


my lap~hehe














~bukak fb ari2 hehe
~suka membaca..ecece~~
~suka lepak bersama si dia n membe2 hehe
~sangat2 suka tauhu huhu
~suka kaler itam..orang itam?xtau la hehe
~suka tengok tv..bangun2 pagi teros tengok tv..pastu kol1 lebih baru mandi haha
~suka tengok gambar2 yang bff saya amek~~hehe
~suka baca kisah cinta orang laen keh2







SAYA SANGAT TIDAK SUKA....
 :cakap tapi xbuat~~
 :orang yang hipokrit..
 :orang yang mungkir janji..hm
 :sum1 yang gedik haha
 :kalau sum1 tiba2 tiggikan suara kat saya..tanpa sebab!huh


olrite...da cukup 25 hahaha.payah gak nak pke..tapi actually banyak lagi yang saya nak gtau hehe..n now kena tag orang laen lak...tapi sapa..hehe..


::mr ujang::
::uncle lolZ~::
::my rum8 nona::
::mrs naisya::
::mr loop::

5 orang je ye hehehe..soe la...xda sapa nak tag lg huhu
see the rule..

"once u hve been tagged,u r supposed 2 write a note with 25 random things fact or goal bout u. at the end, choose 25 people to be tagged. u have 2 tagged the person who tagged u..if i tag u, its because i want to know more about u"!!

ok..selamat mencuba sapa yang kena tag tu hahaha
salam~~

p/s:iluvu.. 

No comments: