Wednesday, March 30, 2011

contest AKU KAYA!


salam~

hai..hari ni x emo2 dah..hehe..apa2 pon ni short entri..hehe..aku saja nak join contest ni koz salu tgk membe2 join kn.haha..mizah..aku pon gila fulus gak lah...hahaha
sebab napa aku leh nampak contest ni sebabnya....membe aku mizah habar wat enti pasal ni..then klik url...tnampak lah..tu la sebabnya..kikikki..btw..xharap pon menang..tapi hadiah tu agak lumayan lah..hehe..n nak tag sorg supaya join contest ni gak..org yang bertuah ialah....ira..hehe..jom2..join..ngee..sila klik kt sini ye..contest AKU KAYA
:)

salam~

4 comments:

Emiliana Anuyai said...

sy orang sabah jugakkk. hihii. tkde kene mgena dgn entry, :)

arek said...

yhanx koz follow..i follow u gak..:)

hamizah afifah said...

rek ko mng share2..hahaha

arek said...

miza..haha..mcam xmenang ja..lalala