Wednesday, March 30, 2011

potpet - potpet

SAlaM...

hye all..adeh..tah mengapa dengan aku nih..macam dah rajin nak update blog..macam dolu2..hehe..
okay..today..nak cakap pasal...macam2 haha..
jumaat ni..aku ada test EMT..ni..subjek yang agak taff lah..payah kot nak lepas..ramai sunbae2 yang tepaksa repeat mendalah ni..huhu..agak menakotkan lah..
jumaat ni test 3..aku xready apa2 lagi ni..hm...tah dapat jawab ke x tu..test 1 and test 2 aku agak terok gak lah..haddoi..macam mana nak dapat dekan ni..kekeke
nex week lak ada 2test..selasa and rabu...lgi lah lom studi..elok sangat lah tu...


nex stori...hehe..in my hand rite now..DSLR!!yea...ni pinjam my sayang punya kamera..xdapat lah nak beli..xmampu..hehe..kamera ni..erm..saja2 je..nak belajar tangkap gambar..hehe..my sayang soh belajar..so i pon belajar lah..ingat2 sok nak photoshoot kat mana2 kot..ada sapa2 nak jadi model x??haha..to my frenz..mizah..ko xda kat sini..kalau x..leh jadik model aku..:P
aku pon xreti sangat amek pic actually..tapi saja2 je..nak try..kot2 nanti leh bukak syarikat sendri wif my sayang..hehehe..angan2 tuh!
from yahoo hehe


nanti kalau aku dah berjaya amek pic..aku update lagi ye..hehe


thanx to my sayang today..koz sudi menemani diri ini..ececeh..taley blah..
thanz sebab sabar dengan aku  yang degil ni.. :D
sayang mr.BElang2..hehe


tah kenapa..sejak semalam..aku asek nyanyi lagu FIREWORK  tu..memang kena dengan jiwa lah..hehe.
i loike~~
<3


tu je lah..asek mengarut je ni..salam~


p/s:ILYmy sayang~

3 comments:

hamizah afifah said...

rek2...nk jdy model ko rek..meh lar amek pic den ni ha...sobsob..

zie_ira said...

saya ! saya ! nak jadi model!,,*siap angkt2 tgn ni*,,huhu

arek said...

miza~ haha..ko jauh miza..klu x aku dah jadikn ko bahan exp aku haha

ira~ nak ke??ok je ni..kat mna kite nak photoshoot?hehe