Saturday, April 16, 2011

Giveaway from Moscow by Miszlullaby


Salam..
hye readers..hehehe
arini hari yang agak best sebab kena tag dengan miss syahirah..haha
utk join 1 contest from Miszlullaby..
agak excited sebab kalau menang dapat adiah dari moscow!!wow!!
nak tambah koleksi barang2 dari oversea gak ni..hehe
dah dapat dari japan..korea..australia..indonesia..singapore lol~egypt..so excited nak dapat adiah dari moscow...(harap2 menang!)hehe

now aku nak tag 5 orang membe aku..

hehe..saja nak letak nama yang gempak2..lol~
jom join kawan2..hehe
sayonara!

2 comments:

hamizah afifah said...

hahahaha..ko x blh blah siot "rama2 kipas susah mati ku"...aku bru blik dri kl lar..bru nk on9 ni..bli trkh tutup ni..hihi...nt aku join..aktif sudah blgo ko ni dgn contest jak rek..hoho..

woi..buang r word verification ni..nyemakk r..hahahaha

uncheck dkt comment setting tu...

arek said...

hahaha..ala...ko mmg kipas susah mati aku kn??lol~

okeyh!aku dah ubah..hehe..ada contest..(yg senang2 je) aku join lah..kalau payah2..xnak lah..hehe