Monday, July 12, 2010

11..is totally my lucky number!!

aSSalamualaikum...
aLLop!!heee

adoi..sori lah kawan2ku..sebab aku telambat update blog ni..erm..sepatotnya aku update semalam..dalam kul10 cmtu..tapi aku bz giler2 bz lah semalam..kemas bilik..koz aku baru amek barang kat stor semalam..
soe yer...tau..mesti anda suma tertanya2 apa yang aku wat masa besday aku semalam..(11.7.2010)...

erm..aku agak bangun awal lah aritu..dalam kul7 lebih camtu..pastu open my fb..reply suma yang wish kat aku..thanz so much k...
plan aku?erm...aku kuar g jenjalan...dalam area kul 11 camtu...kuar dengan sapa??
hm..tah la..*tah??*..jawapan yang agak xbez kan...oke lah...semalam aku kuar dengan sorang kawan aku..my spesel fren la kot...n..kawan aku tu..bukan sorang pompuan..so..got it?
*no jeles2 keyh!!* =)

erm..aku balik petang..dalam area kul5 kot..jenjalan tu memang best...kira macam..kali ni lah..orang celebrate besday aku..yang aku rasa aku hepy sangat!..biarpon dia sendiri cakap..dia juz dapat wat tu je untuk aku..but its oke..4 me..tu dah lebih dari yang cukup..spend time dengan dia..yelah..bukan salu..dapat macam tu..kan..
thanz sangat2!!n aku hepy giler...but otw balik tu..erm..semakin dekat.....dia pon tau kan...huhu..


aku harap...aku dapat spend time dengan dia lagi..macam semalam...hm...miss him!


aku balik je semalam...syafiq masok bilik aku...then dia cakap..'aku tengok muka minah ni..,bahagia semacam jek"..hehe...yke syafiq??aku pon xtau lah..koz yang aku perasan..start aku balik je dari jenjalan aku..aku asek tersenyum sendiri..huhu..plek2...*benda hepy...so senyum lah*
wink...wink..=)


sejak semalam...n sampai ari ni..ada beberapa orang kawan aku..tanya aku.."ko dapat adiah apa weh??"*sambil dorg tersengih2*
aku cakap.."adiah?dari sapa?"..."ala..,dari orang tu.."..hehe...aku senyum jek...pastu aku cakap.."mana ada adiah la...,lagipon..mana leh gtau..haha"..


memang agak parah la aku..banyak benda aku tekena ari ni..(12/7/2010)..ada cakap yang aku ni dah angau..ada lak yang siap soal siasat aku pepagi lagi kat kelas..ada yang asek nak sebok dengan hidup aku..asek tanya aku..,dia tu sapa...chubby2 lah...ada tanya kalau2 aku dah kapel dengan dia..
haha...soe la kawan2 aku sekalian..aku xdapat nak gtau korang..
i need privacy k...
:)


tu je...
p/s::
~sgt xdek masa nak update blog..starting today..mybe dah bz..but i try okeyh??!
:)


~to him..erm..thanz k..i had a great moment with u yesterday..never 4get it my dear!..menyusahkan dia je semalam..befday girl la katakan..saja nak ngada2 lebih sket....hehek
orang hepy..sebab orang ada dia..thanz sangat2!! =)
"i need u as my strength"..luv to hear that..


~thanz to my rum8..4 de adiah k..memang suprise..masuk bilik ja..ada adiah dah kat atas meja..
thanz yah!sayang ko!




~to kak nie..its oke sebab lambat wish..wish pada 12hb lak tu..ur da last person tau!!aku tunggu2 dari semalam..xda gak..tau lah outstation..eleh..adiah aku jangan lupa!!denda tu...heee ^ ^



~kak nah...thanz sebab ko lah kakak aku yang paling awal wish..every year!sayang ko lebih..hehe..thanz 4 de beargentina..dah pindah hak milik semalam..haha   =P


~kak lock..thanz 4 de topup..ko memang salu belanja aku topup..huahua..


~to sapa2..aku tunggu  beberapa orang yang lom wish besday aku...but its oke..


sayonara~


napa pic ni??aku nk edward k..wek!

No comments: