Thursday, July 15, 2010

lama x update...

Assalamualaikum..
hallo....hallo...hehe


erm...semakin ari...semakin jarang dah update blog ni..sampai ada dah orang yang ngadu..napa lama x update blog..huhu..
soe lah...saya  semakin ari..semakin malas nak on9...kalau on9 pon..kejap2 jek..nak tengok keadaan kat fb tu..


ari ni pon...fuh!cukup penat...kelas xdek lah banyak...tapi tadi aft kelas..aku n kengkawan g jj...koz ari ni ada sale..
erm..sale lar sangat.!!
nasib aku beli...xlebih dari bajet aku..wuahaha...tadi juz kuar rm50 tuh!!
=P


but...bukan pasal tu yang aku nak share malam ni..erm..juz ada beberapa benda yang aku nak tulis...


erm..kuat jeles??


aku xrasa benda tu akan mengangu aku buat masa ni..koz..aku still oke..n sumtime aku suka..kalau dia jelez..tapi...dalam masa yang sama..aku pon..xnak buat dia jeles..soe eh...


aku akan try....supaya xwat dia jeles lagi..tapi..bukan suma benda aku dapat control kan..mungkin pergaulan dengan kawan2 laki tu..aku leh limitkan..tapi kalau dorg yang lebih2..nothg i can do..melaenkan xlayan dorg tuh sangat...huhu..but dont worry dear..saya xrasa terkongkong pon..hehe


mungkin cakap dia betol..jeles ni xda lah kaitan sangat dengan pecaya ke x...but..mungkin dah sikap kan..n i'll try to accept that...koz..aku pon..sama ja!..kuat jeles..haha..biarpon dengan kawan sendiri..bongok!
=p
tapi oke lah tu...dua2 kuat jeles..best per..
heee 


tu je lah...laen kli..post lgi ek..
tata~


p/s::
~pergh...penat g jj ari ni..wa cakap lu...


~sok(jumaat)mybe nak outing lagi..tengok street dance..to awak..jangan jeles koz xdapat ikot ek..padan muka!orang dah ajak k..wuahaha


~bila dia jeles...erm..sumtime..orang suka tengok dia jeles..dalam aty orang..epy je..tapi..lama2..cian gak..nanti apa lak yang orang akan rasa..kalau orang yang  kat tempat dia..
so sorry..
=(


~bukak fb...ada mesej...bukak ym..ada offline mesej..bukak blog..ada new post..suma ni..untuk dia..
anything 4 u..*tu lah sya..bila xdek keja*...
xdek keja or rindu??ahahha..
---tiada jawapan k----


~jaga diri lagi2 time2 bz ni...n ingat orang salu..hehe




*macam ada benda xbaek nak jadi je ni*
=.="




                                                      *xdek motif pon*hehe

No comments: